First footballgame of the year!

I lördags hade skolans american footballsteam sin första match. Förra året spelade dom inte bra men iår ser dom ut att ha ett bra team. Dom vann första matchen ganska överlägset så stämningen på studentsektionen på läktaren var CRAZY!

Jag har inte lärt mig alla regler än men jag tycker att det är roligt att titta på en match om det är en jämn match men annars tycker jag att det är en galen sport. Vi gick till matchen tillsammans med laget för att göra något roligt tillsammans och för att lära känna våra freshmans lite bättre. Vi har fyra nya tjejer i cross country laget, alla är väldigt trevliga och har kommit in i gruppen alldeles perfekt. Vi har ett bra lag i år, GO AZTECS!


Roomies på väg till matchen


M and Jordan



Massa studenter som är på väg till matchen


Solen stekte


Så jag och Jordan skyddade våra huvuden med några handdukar man fick vid ingången





En del av gänget, tror dom andra var iväg och köpte dricka i periodpausen








Kommentarer
Postat av: mum

fina bilder.

marianne var fin i stt långa raka hår

2010-09-06 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0