HOLA! IM BACK!

Jag kom precis tillbaka från min kvällskurs i sociologi fast idag pluggade jag geografi under lektionen för jag har geografiprov imorgon... Mitt under lektionen fick jag världens hostattack, ja ni vet en sådandär när det kittlar så outhärdligt mkt att man bara måste hosta. Jag reste mig panikslagen upp och gick snabbt ut ur klassrummet och hostade som om jag skulle vinna ett pris om jag hostade högt och länge, usch! Haha den meningen doesnt make any sense, kortfattat; jag hostade VÄLDIGT mkt och länge...  Ja jag kanske ska ta och berätta för er som inte befinner er i usa att jag har varit sjuk sen i torsdags. Hela helgen låg jag inne och skiftade mellan att ligga i sängen och sova och ligga i soffan och kolla på tv, sorligt men sant! Jag missade vår första terrängtävling och jag missade en plugghelg så nu kommer jag att få plugga arslet av mig för att hinna med allt som ska göras, baah!

Det var världens tråkigaste helg och nu har jag världens hesaste röst, grr! Folk som hör mig prata tar ett steg ifrån mig eftersom dom är rädda att bli sjuka, tjejen som satt brevid mig idag på lektionen vände ryggen till mig så gott hon kunde, såg lite roligt ut faktiskt haha men jag förstår henne. Men idag är jag ju frisk jag låter bara som en tant som har rökt hela sitt liv.. När vaknade upp imorse var halsontet borta! YES! Så imorgonbitti blir det träning för mig, äntligen! Coach vill ha med mig till Stanford, San Fransisco i helgen, oh yeaaah! Hoppas jag kan springa bra även fast jag har varit sjuk!


I SEE!


SMILE!

Btw- vi ska snart ner till Sebastien Sebastien på födelsedagsmiddag för han fyller år idag, hipp hipp hurra för Seb som blir gubbe idag haha ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

haha du är så rolig. Har du tid på skype i helgen, frågade emmy om hon kunde kl 18.00 min tid som vår vanliga tid var förut.. hur ser det ur för dig?

2010-09-23 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0