jag skickade precis ett sms till fia och frågade vad hon gjorde...

... hon svarade att hon satt i lockerroom och läste en text som skulle summeras till imorgon. hon sa att hon hade träning vid ett...


gissa vad jag gör här på andra sidan amerika... jo jag sitter och läser en short story tills imorgon och ska träna vid 4 (alltså klockan ett fias tid)...


haha jaa vad ska man säga... vi är ju trots allt tvillingar ;)

skrev detta innan jag var iväg och tränade.. men så dog internet innan jag hann publicera inlägget.... men nu fungerar det igen ;) kom precis tillbaka till rummet efter en härlig löprunda ute i strålande sol. nu ska jag duscha snabbt, sedan äta middag innan min speech class! ska hålla en presentation inför klassen idag...

Kommentarer
Postat av: mum

:), ni är så söta

2010-09-09 @ 09:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0