Jävla fotfan!

foten gör ont. väldigt ont ibland. mindre ont andra gånger. har haft ont sedan i januari. läkarna vet inte vad det är.. det är inte benet... det är inte det och det är inte det här eller det där... men det gör ONT!!

frustration är det jag känner just nu efter att ha kommit tillbaka till rummet efter en timmes behandling och rehab för foten samt en lååång diskussion med en av våra trainers hur vi ska gå vidare... ska träffa en läkare på tisdag och diskutera vidare...

min fot vill ALDRIG bli bra, kanske ska sluta springa... bli av med mitt scholarship på Manhattan College... flytta till Italien och gifta mig med en rik italienare som skämmer bort mig hela dagarna och betalar flygresor så min familj och mina vänner kan komma och hälsa på mig på vårat slott och så att jag kan åka till sverige när jag känner för det. han skulle köpa en ny fot till mig och låta mig göra allt jag tycker om och allt det tråkiga skulle någon av våra betjänter ta hand om... jaa det låter faktiskt inte helt fel! det får bli min plan B, om jag inte gillar det läkarn har att komma med på tisdag!



right now i need someone to lean on ♥


Kommentarer
Postat av: Andrea

Lean on me!!!<3

2010-09-11 @ 02:05:13
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heey inga italienare nu ;), men kämpa på med foten o alla piller :S, kanske ger med sig snart eller så hittar läkarna nån dunderkur =)..

2010-09-11 @ 09:50:42
Postat av: Lena

aaah, too baaaad!! Men du ska se att rätt som det är går det över! det måste det ju nångång!!

kram

2010-09-11 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0