Josefine karlsson jag älskar dig!!!

...skriver det här inlägget samtidigt som jag lyssnar igenom en speciell låtlista (J, bara du vet vilken jag pratar om..)



saknar min dig så mycket att tårarna rinner min bästa vän!!!! TACK för världens bästa paket!
Det kunde inte ha kommit mer lägligt än just idag! Tog en kortisonspurta i foten idag, var livrädd men Malin kom och distraherade mig lite innan vilket hon är guld värd för! Efteråt så isades foten och nu dunkar den. Men det är bra smärta för en gång skull, ju mer ont det gör desto mer verkar det så det får gärna göra så ont att jag svimmar för min del!!!  Påväg tillbaka från lektionen kollar jag min mailbox och ser att jag har fått paket. nyfiket går jag till mailroom och hämtar ut världens bästa paket från min söta, underbara och oerhört saknade vän! Jag grät och skrattade om vartannat när jag läste breven och öppnade paketen!!!

Jossan du är guld värd, är så glad för att du är min vän!!! LOTS of love to you!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0