lördagkväll på manhattan college

lite snabb update vad som hänt sedan sist.
- har fortsatt med medicinplåster och får inte ens cykla. hade ett snack med båda trainers och vi pratade oss fram till ett beslut om kortisonspurta på tisdag!! hjälp
- jag får inte köra någon work out, och visst jag kör mage och armar men när jag inte får röra på mig och bli trött så många av er hur jag mår. jag mår inte bra om jag inte får träna. så jag har varit hängig och grinig och som lite extra krydda till grinigheten så håller jag på att bli förkyld. men sömn löser många problem ;)
- vi hade terrängtävling idag i parken mittemot skolan, solen sken och jag hejjade på alla som sprang. under tjejernas lopp så träffade jag Meghans föräldrar, dom gav mig en kram och vi pratade genom hela loppet. dom sa att dom ville att jag kom och hälsade på snart igen och peppade mig angående foten.. dom är sååå himla snälla! blev ytterligare en gång påmind om att föräldrarna säger mycket om hur barnen är, Meghan är huuuur go som helst, och likaså hennes föräldrar.
- under veckan har det varit mycket skvaller som har gått runt, det var en galen fest som sagt förra lördagen så det spreds en hel del rykten om vem som hade kysst vem, vem som hade sagt vad, vilka som hade slagits etc.
- har haft mycket plugg under veckan, många intressant lektioner och jag försöker trycka in såååå mycket information som det bara går. alla lektioner är unika på sitt sätt, och även om det inte känns som att jag lär mig så mycket så gör jag säkert det ändå...
- har skypat en del under veckan med många olika, sånt gör mig glad.

Förra lördagen så var vi och röstade i den svenska kyrkan. Har lånat lite bilder från the Malins. check it out!








Efter att vi hade röstat så belönade vi oss med en hembakt kanelbulle <3


Ikväll ska tjejerna i laget ha en girls night out!

"If If We Could Party All Night
And Sleep All Day
And Throw All Of My Problems Away
My Life Would Be Eaaasy
My Life Would Be Eaaasy
i Would Drink And Go Out Out
With My Boys Party Party
On The Top Yeah Thats What I Do"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0