Stanford invitational

I fredags flög vi till Stanford för vi igår tävlade vi, wiiihoo! Det var mitt andra 6km lopp och jag hade varit sjuk i en vecka och bara sprungit två gånger före vi åkte, så jag var lite nervös för hur det skulle kännas, men det gick toppenbra! Jag hängde med en klunga fram tills det var 3 km kvar då började jag öka och när jag hörde att det var 800m kvar så tryckte jag till och sista 100m tog jag 7 löpare, jädrans spurt!! Det var varmt och en himlans fram och tillbaka springande i loopar på en golfbana. Vårt lag kom på 13onde plats av 25 lag och jag kom på 109 placering utav 212 löpare. Tid: 23.28 :) Mycket nöjd!

Efter tävlingen hade vi 25 min fartlek, jag var helt slut efteråt så vi åkte tillbaka till hotellet och slappade framför tvn. På kvällen åkte vi till Saras hus och käkade massa god mat och umgicks. Saras pappa tyckte det var väldigt intressant att jag var från Sverige, och han frågade massa hur det var att bo på två ställen, och hur det var att prata både svenska och engelska. Han sa att jag inte hade någon dialekt, vilket jag inte höll med om men i alla fall sen frågade han hur jag och Emmy klarade av att bo ifrån varandra eftersom dom flesta tvillingar han kände höll ihop hela tiden, som dom inte kunde vara utan varandra...

Allsång i bilen till och från hotellet, massa smsande med "the navy guy" och massa gossip om armen runt M haha jag kunde inte låta bli att fnissa när jag såg det och självklart fick jag några mördarblickar som sa" sluta skratta det är inte roligt" om blickarna kunde prata.


I väntan på bilen


Alma and Sab


Me and Chris


Getting ready for the race, haha look at my pose, big butt ;)





GO AZTECS!!!


JO & CHRIS & JO


Roomies


Aztec forever!




Hahaha OMG



Haha craaazzzyyy!


Banana or fruit snacks haha


I have to piiiiiii, have to piiiii, Chris second home haha..


Aww



Sara and Amy


I <3 running


I got two new books :) YEAAAH





Kommentarer
Postat av: Emmy

härliga bilder på ett härligt gäng!! jag vill komma till san diego och hälsa på nu, nu, NU!!!!

2010-09-27 @ 15:18:09
URL: http://emmyochfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0