Stony Brook xc meet

Förra helgen startade terräng säsongen!! Bussen avgick tidigt lördag morgon till Stony Brook. Killarna sprang 6km och tjejerna 4km. Jag sprang inte, min fot var inte godkänd av läkarna... men det gjorde inte mig något att inte tävla, för som ni alla vet så hatar jag terräng... det var kul att åka med lagbussen, snacka skit med Tobbe och lyssna på musik... ta bilder och se på när alla andra plågade sig igenom terrängbanan. kan inte säga att jag var avundsjuk!!!
Meghan and me
Meghan med en av alla sina konstiga stretchningsövningar
laget samlas i ringen innan start, för att peppas av coacher...
Delar av laget, jag, Stephanie, Meghan, Jelena, Megan, Liz, Maria och Lauren
Hejarklackstjejerna... Lauren har samma problem som jag, ont i foten och läkarna vet inte vad det är. Hon hatar också terräng så vi stod glada vid sidan om och hejjade på dom andra som sprang!
Några av killarna
Snyggaste brännan
Tjejerna in action

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0