Story telling

Varje onsdagkväll mellan 6-9 har jag en Speech class. Vi ska hålla olika slags tal och träna på olika taltekniker. Igår så var temat story telling, vi skulle utan papper stå framför klassen och berätta en historia. Läraren började med att säga - is there anyone that would like to begin Emmmmmmy?
haha så jag hade inte så mycket val. Ställde mig upp framför klassen och berättade om den gången jag och Fia var ensamma hemma och Åfelia fick sina valpar.  Var nervös i början, men efter ett tag släppte det och när publiken skrattade ett par gånger åt det jag berättade så slappnade jag av och tyckte faktiskt att det var ganska roligt.
I slutet av lektionen så hörde vi att det började åska och blixtra utomhus, det var värsta thunderstormen som drog förbi. Men så (Tobbe här kommer det haha...) var det ju faktiskt first day of autumn igår så det passade rätt bra att inleda hösten genom att gå men en plastsäck över sig till biblioteket där jag efter min night class satte mig och pluggade med Malin x2 och T.Lundgren. Sitter jag med dom så är jag inte allt för pluggeffektiv men det blir så himla mycket roligare att plugga så då gör det inget att det tar dubbelt så lång tid ;)
Idag börjar jag inte fören vid halv två, ska skriva en uppsats nu på morgonen och ringa ett par samtal och fixa lite grejjer... Samt gå till trainers och få behandling på nacke och fot. Fick ju en kortisonspruta i tisdags, samma eftermiddag lyckas jag dra på mig världens nackspärr. Andrea masserade mig, och jag fick behandling med massage, ultraljud, stretch och is av en trainer. Så när jag sitter nere i athletic room och får behandling så kommer massa och frågar mig vad har du nu gjort.. jag svarade att jag hade fått nackspärr och då skrattade dom och frågade varför jag alltid lyckas med att få så konstiga skador... bra fråga, jag önskar jag visste svaret...

Kommentarer
Postat av: Sondresonja

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-02-23 @ 19:12:17
URL: http://sondresonja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0