THE WOLFPACK

Här är hela gänget samlat! Jordan, Chris, Alma och jag :)
Bilden är tagen från Jordan och Almas inflyttningsfest i lördags. 

 
Corny, Jerky, Alfy and Chippy

Klockan är sex på morgonen, jag har redan varit uppe i en halvtimme.När alarmet ringde imorse ville jag trycka på snooze, hatar att gå upp tidigt, men jag släpade mig upp när jag insåg att det skulle bli stressigt om jag inte gick upp. Tur att jag hade packat i ordning skolväskan och gjort klart min lunch redan igår kväll, det hade jag varit alldeles för trött för att fixa nu... Det som är bra med att träna såhär tidigt är att vi får undan träningen så är vi lediga resten av dagen och kan hänga vid poolen. I dag slutar jag och Chris klockan två och då ska vi till skolans pool och hänga före min kvällsklass som börjar klockan 4. PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0