Toga Party

Har över 300 bilder. Några finns upplagda på fb, och några får ni se här...


Jag och Andrea i våra fina Toga klänningar som vi vek ihop av våra vita lakan.

Tjejerna som för-förfestade och fixade sig i vårat rum. Jag, Lissa, Meghan, Andrea och Malin

Puss på dig!


Alla svenskar på partyt (+ Maria men hon var inte med på förfesten..)

Yeeeah lets party!!

I LOVE COLLEGE PARTIES!!! röda plastmuggar, öl och galenheter haha

Logans drinks make the good girls go bad

Jag och världens goaste Malin.
'
Evacuate the dancefloor!!                                          Jag och Andrelita ;)

ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN!!! haha först när jag såg den så reagerade jag inte, sedan när jag kollade en gång till så blev det en av favoritbilderna! Typisk festbild!! Gissa hur många och vilka tjejer som rymms på den här lilla toaletten!!

Någon började knäppa bilder med webcameran på datorn haha

det var mycket mycket folk på festen, både inne och utomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0