Because Im a badass

Hade sovmorgon för andra dagen i rad så nu äter jag frukost, rostade mackor och yoghurt, mums! Har lektion om en halvtimme och det regnar ute... Så jag funderar på om jag ska gå eller cykla, cyklar jag så kommer jag bli dyblöt men om jag går så kan jag ha paraply men det tar mycket längre tid att gå... Jag kommer att cykla för jag insåg precis att jag inte kommer hinna i tid om jag går, får väll ta med mig extra byxor eller något haha :)

Jag hade sovmorgon idag för att jag är skadad, dom andra var uppe vid 5 och tränade vid 6... Jag har en sträckning i framsida lår så sjukgymnasten sa åt mig att vila idag och sen får vi se om jag kan träna imorgon. Jag sträckte mig när jag körde benpress för maskinen är så konstig här, man börjar så långt ner nästan som att man är hoprullad till en köttbulle, knäna mot bröstet typ så mina lår började krampa,  det så himlans ont gjorde det, aaj!

Jag skulle ha tävlat ihelgen, men igår när coach skickade ut mejlet med vilka som skulle springa fanns jag inte med på listan så jag frågade varför och då sa hon att det inte var en viktig tävling och att jag skulle fokusera på att bli bättre i låret först, och att jag ska springa nästa helg istället. Buhu :( ¨

Nej nu började det spöregna igen, vi hade ett litet uppehåll :( Haha any ways igår fikade jag med Julia på Starbucks. Vi skvallrade om allt som hade hänt under sommaren fram tills nu. Det var riktigt trevligt, vi borde göra onsdagar till våra starbucksonsdagar :) Efter det mötte vi upp Chris för att gå till Salad Sensation, ett ställe där man gör sin egen sallad, sen var det Arete- möte med laget!

Oj vad mina rostade mackor smular, hela köksbordet är täckt av mina smulor, haha inte bra! Städtanterna var hemma hos oss i måndags så nu har vi en superduperfin lägenhet, woohoo! Dom kommer en gång i månaden och städar hela lägenheten åt oss, vi är så bortskämda!

Nu är det uppehåll igen så jag måste cykla till skolan innan det börjar ösa ner igen! Peace out!




ARETE ARETE ARETE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0