Everything is going to be alright!


This girl makes me happy! Fliiiip that pancake!

I morse hade vi träning, vi körde 30 min fartlek och sen åkte vi hem till oss och pluggade och käkade pankakor.
Vid fyra tiden åkte vi till yoghurt express och träffade Rachel som vi inte har träffat på väldigt länge. Rachel var med i laget förra året men hon tog examen i somras och sen åkte hon till Spanien och reste runt under sommaren. Det var roligt att träffa henne igen, den tjejen är toppen! Hon är alltid på positivt humör och får en alltid att bli glad. Hon påminner lite om Elina faktiskt :)

Kvällen spenderades med Rikard och Chris hemma hos oss. Vi hade en liten studysession, jag gjorde statistikläxan och varvade med att kolla på Harry Potter som visades på tvn. Den filmen har dom visat om och om igen nu i flera dagar i rad, jag trodde det var den tredje filmen men tydligen var det den sjätte. Så bra koll har jag haha jag är inte direkt ett Harry Potterfan om man säger så...

PEACE OUT! Nu är det läggdags, väckarklockan står på halv sex för vi har träning halv sju imorgon!

Ps. vad roligt det är att blogga, har saknat det. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0