WOW WOW WOW



Glee hade premiär i tisdags!!! Men jag kunde inte kolla på premiären eftersom vi skulle på Sebbans födelsedagsmiddag... Så jag kollade på det och några andra avsnitt ikväll istället!

Jag älskar Glee, det är superduperDUPERbra!
Jag sjunger med och skrattar och blir riktigt glad utav att titta på det!

Btw- Ni som kollar på serien, ni vet Finn. Jag såg honom på Frankfurts flygplats när jag var på väg hem den här sommaren. Jag var väldigt nära på att gå fram till honom sen tänkte jag men haaallllååå, han kommer tycka jag är jättetöntig som kommer fram och ber om att få ta kort med honom, jag är 20 år och gör något sådant haha... Då kom jag på att jag kunde säga att min lillasyster älskade Glee och att jag ville ta kort på honom för att visa henne, men egentligen var bilden till mig.. Any ways det är en rolig story, det slutade med att jag bara råglodde på honom och jag fick ett leende tillbaka :) Ja jag är världens nööööörd!!!

I morgon flyger vi till Stanford för vi ska tävla där på lördag, woohoo!!!

GO LADY AZTECS!

ARETE ARETE ARETE

GO FOR IT!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Aztecs kommer hit och möter vårt fotbollslag i helgen, om de är mexikanska eller amerikanska har jag ingen aning om.Vore ju ballt om det vore ni, isåfall tycker jag att du Fia ska komma hit och köra några 200ingar med mig också )8

2010-09-25 @ 06:19:06
URL: http://joks.blogg.se/mexico

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0