Aaariizooona

Ligger i sangen pa hotellrummet och chillar, ska forsoka plugga lite for att ha nagot annat att tanka pa... Kom precis upp fran frukosten som jag at tillsammans med Chris och Amy. Min rumskompis tavlade igar och dom flog hem imorse sa nu har jag mitt egna hotellrum, woho! Vi flog hit igar sa vi var pa hotellet runt 5,sen varmde vi upp pa banan och min halsena kandes vall helt ok, gjorde lite ont men smartan var under kontroll. Jag ska prata med coach men som det ser ut just nu sa kommer jag att springa 800m klockan 2 idag. GO GO GO!
Efter uppvarmningen sa akte vi hem till Andrea (en tjej som var med i laget forra aret men som tog examen) och kakade mat. Dom hade lagat massa god mat sa vi at oss proppmatta dar innan vi akte tillbaka till hotellet och slappade... Btw - jag ar pa samma arena som Emmy var och tavlade pa for ett par veckor sedan, det var forst nar jag sag bilden pa djavulen som jag insag att det var pa samma arena som Emmy hade tavlat eftersom jag hade sett hennes klockrena bild. Coolt att vi har varit pa samma arena och sprungit, nasta gang far vi tajma in att tavla dar samtidigt ;)

Hahaha jag ska forsoka leta upp samma stalle och ta en likadan bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0