Emmy - fredagmys

idag har jag haft lektion, sedan blev det är alldeles för lång lunch i Lockes haha... bytte bord flera gånger och pratade med flera stycken, riktigt roligt att inte behöva stressa iväg på någon lektion eller träning!! Snart ska jag springa fartlek med Maria, därefter så ska jag, Meg och ett par från våran lektion iväg och kolla på Lacrosse match.. ikväll så har jag lite olika planer, vilken jag väljer beror på vad jag känner för att göra.. samma gäller för imorgon, då jag vet att jag ska träna på morgonen, på Jay Sean konsert och track fest på kvällen fast kanske hinner klämma in ett litet äventyr däremellan vi får se.. Känner på mig att det här kommer bli en fantastiskt rolig helg, det ska jag se till att det blir för det blir ju som sagt vad man gör det!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0