Emmy - hjärnskakning

det här är inte något första april skämt... vi gjorde parövningar på gymnastiken, vi stod rygg mot rygg armkrok, jag skulle rulla över min partners rygg och landa på fötterna, men när jag är påväg över så ramlar min partner bakåt och jag landar med huvudet rakt ner i marken och får hela min tyngd över mig samt hennes. trodde jag brutit nacken.. men så farligt var det inte.. har "bara" en mildare hjärnskakning men kan tala om att den här huvudvärken inte är att leka med... får inte göra något på ett par dagar, det innebär ingen tävling imorgon så coach var lagom glad... och Big Brother avsnitt kan jag inte heller döda tiden med för huvudvärken blir värre av att sitta vid datorn. så nu ska jag stänga av och försöka hitta på någon lugn aktivitet som inte innebär mkt rörelse, dator eller tv... hmmm sova kanske?


Kommentarer
Postat av: Mum

:(

Tycka synd om KRAM.... Love U

2011-04-02 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0