Emmy - lets go Yankees!!!

efter gymnastik lektionen så frågade Pat mig vad jag skulle göra ikväll, jag svarade att jag hade night class.. då sa han ahaaa besviket.. jag frågade vad han hade för plan, och han sa att han ville gå på baseball.. Jag har aldrig gått på en baseball match så jag struntade i min night class och tillsammans med Pat, Brian och Meghan så åkte jag till Yankee stadium och kollade på baseball i över tre timmar... Det var en häftig upplevelse, över 40 tusen åskdare och en väldigt bra och jämn match... det var en väldigt lång match så jag och Meghan rastade våra ben ett par gånger och magarna mättade vi med glass, french fries och annat (onyttigt) gott..

Perfekt väder, jättehärlig stämning (särkskilt när det blev extra innings och Yankees vann över Rangers) och nu har jag upplevt min första baseball match tillsammans med det bästa sällskapet!! Jag har haft en riktig toppen kväll!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0