Emmy - love life!

Glädjerus! Meghan och jag hämtade upp Ida och Jossan på flygplatsen i onsdags och sedan dess har det varit full rulle! Onsdag kväll blev det kvällskäk i en av skolans restauranger, visa runt lite och igår så ringde klockan 7 på morgonen... sedan följde tjejerna med mig på min kinesiologi lektion, därefter åt vi frukost i Lockes innan det bar av in mot stan. Solen sken så vi promenerade genom central park, såg Imagine cirkeln, andra sevärdigheter och rodde båt vid t´The boathouse i The Lake. Sedan blev det lunchpaus innan vi gick vidare nedför 5th avenue och kollade in st patrick's cathedral och alla lyxaffärer. Besökte även the public library och tog kort i trappen där Carrie i SATC skulle gifta sig.. sedan blev det shopping på VS och massa andra affärer... Framåt 9 blev det middag vid Times Square innan vi satte oss på subwayn tillbaka till campus.

Imorse åt vi frukost nere på short stop, därefter visade jag runt dem på vårat (just nu) folktomma campus (alla är på påsklov) och så träffade vi coach Stoll och hon hjälpte oss leta fram lite saker som vi ska besöka i city i helgen, sedan gick vi till coach Mecca's office och satt och pratade ett tag. Han gick med på att jag skulle få träna själv fram tills på onsdag så jag hinner umgås med Ida och Jossan nu när dom är här så det var jättesnällt av honom! Tjejerna åkte in till city, de skulle säga hej till frihetsgudinnan och promenera över bron till Brooklyn samt massa annat i downtown. Jag kunde tyvärr inte följa med för jag ska åka till Princeton och tävla om en timme.. Ska springa 800m klockan 6 ikväll och kommer inte vara tillbaka fören efter midnatt då killarna i vårat lag ska tävla sent sent!

Imorgon blir det nya äventyr inne i city tillsammans med dom bästa! Det är så roligt att dom är här och ser allting jag har pratat och berättat om, och när alla är tillbaka på skolan igen så får dom träffa mina kompisar och se hur det är när skolan är som den ska vara dvs full med studenter och liv och rörelse!!!













nu hinner jag inte lägga upp fler bilder. ska äta lunch innan vi åker iväg till tävlingen! ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0