Emmy - sometimes...

Fuck my life.... inte nog med att huvudet håller på att sprängas.. jag kan inte göra något av allt det roliga jag skulle vilja göra den här helgen.. jag kan inte delta på kuddkriget på union square eller besöka den svenska godisaffären... jag kan inte åka in till city över huvudtaget... jag kan inte följa med på utgången ikväll och nu känner jag att jag inte kan sitta framför datorn längre heller... skjut mig! tycker faktiskt synd om mig själv för det är synd om mig! nu går jag och lägger mig och sover tills jag är hel igen..


Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2011-04-03 @ 13:53:48
Postat av: Mary

love u :)

2011-04-03 @ 18:56:37
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0