Girls just wanna have fun

Det ar bara fyra veckor kvar innan Amy och Sara tar examen.
Vi kommer sakna dom bamsemycket!
Jag persade igar pa 1500m med 3 sekunder men coach var inte nojd for hon tyckte inte att jag sprang bra. "What are you doiiing? You ran first and last 300m but what were you doing inbetween?"
Jag var glad men samtidigt valdigt besviken over loppet. Jag kunde ha persat med sa mycket mer.
"You were a 800m runner afraid of running the 1500 - you were afraid of the distance..."
Det ar svart att veta hur man ska springa om jag bara springer 1500m en gang per ar. Any ways personligt rekord med 3 sekunder, det snabbaste jag har sprungit - jag borde vara glad. 4.34 ar min nya tid.

West Bar - var superduperfun!
Massa bra latar och sjalvklart kom min nya favoritlat yeah 3x med Chris Brown.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0