Mitt 1500m lopp fran helgen

Inte for att jag ar nojd over loppet men tankte att det kunde vara roligt for er att se hur knasigt jag sprang. Jag springer bra forsta 300m och sista 300m, och jag joggar imellan... Riktigt daligt sprunget men anda pers med 3 sekunder. Haha usch jag hade kunnat persa med sa mycket mer om jag bara hade hangt pa forsta klungan... Men det ar svart att veta hur jag ska springa nar jag bara springer det en gang per ar. Jag ska kolla med coach om jag kan springa 1500m igen snart for nu vet jag att jag kan ga med forsta klungan istallet for att fega och jogga runt som jag gor i det har loppet. Jag ar tjejen i svart topp och svarta shorts med grona skor. BTW - kolla in superdupertrotta tjejen i slutet av loppet, gaaaalet! Haha stackarn..

Kommentarer
Postat av: Mary

hahah aaa de va verkligen ett knäppt lopp! stackarn som trilla där på slutet med. :P

2011-04-28 @ 04:47:06
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0