Organic chai tea and new painted nails with maximum growth nail color

Torsdag kvall och jag har precis malat mina naglar; och tankte att jag kunde blogga medans jag vantar pa att de torkar... Torsdagar innebar sushi och frozen yoghurt fran Yoghurtland - mumsimums! Min torsdag har varit helt ok, traffade en tjej fran volleyboll laget och arbetade med ett projekt i social research klassen vi tar tillsammans... Sen lektion och sen gick jag till rehab. Min halsena och rygg kranglar med mig och det gor superont. Jag var tvungen att avbryta traningen igar for att det gjorde sa himlans ont i halsenan... Jag fick min stela vad masserad sa att jag nastan grat av smarta. Usch det gjorde superont for jag var superstel vilket kan forklara det onda i halsenan...

Jag ska tavla i helgen, forhoppningsvis sa kommer jag att kunna springa for jag ska varma upp och se hur det kanns. Jag hatar att inte veta om jag kommer att kunna tavla eller inte, det ar sa svart att avgora och ta beslut angaende smartnivan och om det verkligen ar sa smart att springa... Vi ska flyga till Arizona och tavla pa tavlingen Sun Angel som ar en riktigt stor tavling som jag har laddat infor. Jag sag fram emot den har helgen for traningen har gatt superbra, sa nu ska jag forsoka ladda om och se fram emot tavlingen igen och forsoka tanka positivt for det hjalper inte att ga runt och oroa sig, det gor bara saken annu varre... Nu ska jag plugga lite innan jag ska kolla pa ett avsnitt av teen mum pa mtw.com. Puss puss puss!
Arizona here we come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0