You drive me crazy!

Jag at precis frukost, jordgubbar och rostade mackor, ute pa balkongen i stralande, stekande sol! Det kommer att bli uppat 30 grader idag - NICE! Nu gick jag in igen for jag ska forsoka skriva klart min uppsats om min presentation jag hade forra torsdagen om Hungary i min European studies klass... Det ar bara 7 skoldagar kvar, sen finals week. BAAH! Jag har ett mordarschema och massa kapitel att lasa innan dess. Runt 4 veckor kvar innan jag aker hem till Sverige igen - olala! Kampa kampa!
I dag har jag lektion, rehab, traning och sen ska vi ivag pa en extra credit grejs for en klass. Sen ska jag sjalvklart njuta av solen :) I mandags pa traningen sa hade jag en lat pa hjarnan men jag kunde inte komma pa vilken lat det var och jag hade ingen text som jag nynnade pa utan det var: WOAH OH OH OH OH OH WOAH OH OH OH.. Jag fick alla att ga runt och nynna pa den laten men ingen i laget kunde komma pa vilken lat det var. Senare den kvallen postade Sab laten pa min wall pa facebook och det var Brittans lat "Till the world ends". Ogillar nar jag nynnar pa en lat och att jag inte kan komma pa vilken lat det ar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0