Back to school

Imorse hade vi mote med cross country laget, mer and halften av tjejerna i laget ar nya, kandes jatteflum att se sa manga ny ansikten. Manga ar yngre men nagra har gjort en transfer sa de ar i min alder. Jag och Chris (Marianne) blev team captains vilket ar AWESOME! Vi ska hitta pa massa skojsiga saker nu i borjan for att fa ihop laget och att alla ska lara kanna varandra battre :) I morgon har vi var forsta traning, 06.30. Vi ska springa 3 km pa banan for att se hur bra vi har tranat i sommar. Alla blev smatt nervosa och oroliga over hur det kommer att springa imorgon pa testet. Det ar bara att kotta!

Har min forsta lektion for termninen om tva timmar. Efter lektionen ska jag mota upp Chris for kaffe innan var engelska klass som vi har tillsammans. Sen ikvall blir det plugg, har fatt laxor att gora innan forsta lektionen till tva av mina klasser som jag har imorgon, weird! What to do, just do it.
Solen steker ute, 28 grader idag. Nice nice :) Nu ska jag ta en nap och sen ska jag gora mig iordning for att cykla till skolan, whoop whoop! Nu borjar allt igen, go for it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0