Barfota fötter genom hela stan

Den här sommaren gick alldeles för fort, det känns som det var igår som jag kom hem till det nya huset, och idag sitter jag på flygplatsen på väg tillbaka. Jätteflummigt och knasig känsla, har inte riktigt fattat att jag är på väg tillbaka, min hjärna hinner inte med... Den här sommaren har varit otroligt bra! Massa roliga saker som har hänt, mycket jobb men dom där sex veckornas arbete kommer löna sig sen när lönen kommer in på kontot och som jag kan shoppa för sen i San Diego haha ;)  Kommer sakna alla där hemma väldigt mycket, men jag börjar bli bättre på att säga hejdå för jag vet att tiden kommer att gå snabbt och att jag snart kommer att få träffa dom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0