Newark airport

Jaha då sitter man här igen på Newarks flygplats i New York och väntar på nästa flyg som ska ta mig till San Diego. Flyget hit gick rätt så snabbt ändå, kollade på två filmer, lyssnade på musik och sov...  Jag brukar byta plan här i Newark, en gång hade jag en 12 timmars mellanlandning här haha så jag känner till den här flygplatsen rätt bra kan man säga =) Jag käkade precis en chicken ceasar sandwich och så köpte jag såklart en caramell frappuccino på kära, efterlängtade Starbucks. MUUUMS!  Den här gången har jag en 5 timmars mellanlanding. Två timmar kvar. Börjar bli lite uttråkad, har kollat fb typ hundra gånger och sitter och smsar runt till lite folk för att få tiden att gå lite fortare...
En till bra lat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0