Do you ever feel like a plastic bag, drifting throught the wind, wanting to start again...

HOLA! Jaha då var det torsdag igen då, gud vad fort dagarna går... Känns som det var torsdag igår och sen är det torsdag idag igen... Jag funderar på om jag vill äta sushi ikväll med tjejerna eller om jag ska ladda inför helgen med spagetthi och köttfärssås, muuums! I morgon åker vi med två minibussar upp till Northern Arizona University, bussresan tar tydligen 7 timmar, nice. Förra året tog det oss 14 timmar eftersom ett av däcken på bussen gick sönder.. Se bilderna nedan...

Jag ska springa 1 mile (1600m) på lördag. Jag har bara sprungit det en gång tidigare, eller kan det vara två gånger. Kommer inte riktigt ihåg, men i alla fall, 1600m som gäller och jag är lite nervös faktiskt för det var jättelänge sen jag tävlade på bana. I slutet av maj förra året sprang jag min sista tävling innan jag åkte hem till Sverige, och det är ju ett tag sen. Men men... Det är bara att kuta på!


Mitt ute i ingenstans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0