Don't you Remember

God morgon! Jag hade en lång och skön sovmorgon, vaknade av mig själv före alarmklockan, love it! När jag kommer ut i köket är de andra i full gång med sin dag redan, KK förbereder sig inför en jobb intervju och Chris gör sig i ordning för skolan. Jag gjorde iordning en kopp grönt te och gjorde scrabbled eggs med en bit toast, mums! Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik, Adele - Don't you Remeber. Hon har en annan bra låt - Rolling down the deep. Checka in Adele på youtube, eller ska jag kanske skriva spotify eftersom alla förutom jag verkar lyssna på låtar på spotify istället för söka runt på youtube...

I dag har jag en lektion - European Studies. Sen ska jag till bibblan och söka runt efter artiklar till min reserach klass på måndag. Fett tråkigt men tänkte göra det innan helgen så att jag är ledig i helgen. I morgon kväll tänkte jag och Chris gå på filmen -  No strings attached, IGEN. Haha vi gillade den så mycket så vi vill se den igen och den här gången kanske vi får sitta brevid varandra. Förra gången var vi 6 tjejer och vi kom dit 15 min före filmen började men det var redan proppat med folk så vi fick sprida ut oss och sitta en och en. Det fungerar lite annorlunda här i usa jämfört med hemma i Sverige. Hemma i sverige får man numrerade platser, här går man bara in och sätter sig på lediga platser, eller om man är där i tid; där man vill sitta.

Efter bibblan ska jag till poolen för att chilla lite med tjejerna innan jag ska springa distans med the football guy. Pinsamt att jag inte kommer ihåg hans namn, jag har i för sig bara träffat honom två gånger. Har lektion med honom så vi har snackat under lektionerna, och igår frågade han om han fick följa med på min distansrunda idag. Sure! Han skulle messa under dagen så förhoppningsvis skriver han, Hey its me ( hans namn) ... Jag måste bli bättre på att komma ihåg personers namn!

Nu ska jag plugga - The Indo-European Language Tree - för vi har quiz på den idag. CIAO!






PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0