Emmy - har haft en händelserik och rolig helg...

Det har varit en väldigt händelserik och rolig helg... vi har gjort mycket samtidigt som vi har hunnit med att ladda batterierna och tagit det lugnt. Idag började dagen med en härlig distansrunda tillsammans med killarna, dom visade mig en ny runda som hade jättehäftig utsikt över Hudson River (får ta med kameran nästa gång), stretch och isbad för att försöka bli av med träningsvärken och sedan var det dags för brunch.
Efter brunch åkte jag, Malin, Siri och Micke till toppen av Central Park och gick en promenad i solskenet. Innan middagen hann jag med ett skypesamtal med coach och så pratade jag lite snabbt med Mary...
Nu sitter jag och Andrea framför tv:n och kollar på Super Bowl, jag försöker plugga lite men det går inte så bra för uppgiften jag ska göra är inte intressant. Jag ska undersöka och skriva om möjligheterna att spela/träna field hockey i min stad... hur mycket det kostar, vem som tränar/coachar en etc... Jag vill verkligen inte ta tag i uppgiften för jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om den informationen... men jag måste ta tag i det för det ska vara inlämnat imorgon kväll.


Kommentarer
Postat av: Micke

Det var najs, vi far gora om det nan gang nar snon ar borta!

2011-02-07 @ 06:02:40
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0