Emmy - fredag, lördag och söndag

... traditionsmässigt så hade laget en fest för att fira MAAC, killarna vann ju så dom hade all rätt att festa och vi tjejer firade också av olika anledningar... Jag var trött efter två tuffa lopp  och klockan var runt midnatt men jag gick till festen ändå, placerade mig på en barstol så att jag hade översikt över huset och allt folk. Fyllde på mitt glas med vatten med jämna mellanrum och hade intressanta samtal med människor, kollade på när människor bler fullare och fullare och gjorde intressantare/dummare saker ju mer klockan blev... Hade det riktigt trevligt tillsammans med alla vänner, bra musik och roliga händelser och gick sedan hemåt och tog en lång välförtjänad sovmorgon...

var dock zombie hela lördagen... gjorde ett försök till att plugga men skummade mest igenom kapitlena och lärde mig inte så mycket fastän säkert lite gick in... efter middagen så hade jag en myskväll med dessa
Söndag har bestått av plugg och skype med familjen och med coach. Var även ute och sprang en stund imorse, solen sken men det var iskalla vindar! Nu ska jag plugga lite till innan jag kollar ytterligare ett avsnitt Gossip Girl. Kommande veckan kommer vara händelserik med tre prov, en quiz, hård träning, födelsedagsfirande och mycket mycket annat!!!

Kommentarer
Postat av: Mary

shit va snygg du är i håret ems!!!! ja inte för att du var ful innan :P:P men har du färgat det nu el nått?? :))

2011-02-24 @ 00:50:27
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/
Postat av: Emmy

Tack sotnos!! ja jag tonade haret under jullovet... sa det andrar typ farg varje gang jag tvattar det haha!

2011-02-24 @ 01:48:08
URL: http://emmyochfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Drömmar! Tjejsnack! Resa till annat land för jobb! Och såklart yrket FRISÖR, massor med hårtips. Välkommen in och kika;) Hihi!

2011-02-24 @ 02:00:09
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0