Emmy

Det regnade, regnade och regnade igår... jag vaknade vid nio och hade jätteont i fotfan och tåhelvetet samt världens träninsgvärk i baksidor och vader så jag bestämde mig för att byta vilodag med söndagen och inte träna... hade en lugn morgon med Gossip girl, skype och musik. Det var tänkt att vi skulle åka in till stan men det regnade alldeles för mycket och regnet verkade inte ge med sig... så jag, Lissa och Malin bestämde oss för att ha en pysseldag istället! Vi trotsade regnet och gick och köpte lite pyssel-ingredienser, satte på bra pysselmusik, värmde några av kanelbullarna (som Siri och Lissa bakade i fredags) och satt och klippte, klistrade och skrev i ett par timmar.






När vi hade pysslat färdigt så gick jag, Lissa och Maria och köpte ingredienser till Tacos...

hungrig Andrea väntar otåligt..

...övermätta och belåtna så fortsatte kvällen långt in på småtimmarna med mycket prat, skratt och annat kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0