Emmy - skön start på veckan...

kom precis tillbaka från OV, har varit och fått massage. Mina ben känns sååå himla mycket bättre efter plågsamma 45 minuter på massagebordet. Sedan gav jag en rygg/nack massage som tack för min massage för ge och få vågen ska ju balanseras lika...

Imorse vaknade jag lite innan nio, låg kvar i sängen och lyssnade på lite musik och lätt kroppen vakna i lugn och ro. Sedan frukost och lite plugg, sedan gick jag iväg till posten och där bråkade jag lite med en gubbe. Jätteirriterad var jag för först så står han och klagar på kassörskan och tjatar på henne att skynda sig på... Jag sa åt honom att det inte går snabbare för att han tjatar, och att hon jobbar så fort hon kan, och sedan när han försöker tränga sig förbi en tant sa jag åt honom att ställa sig i kön som alla andra. Då gick han fram till mig och stirrade mig i ögonen och sa "mind your own business young lady"...Aggghhh blev superirriterad på gubbfan!!

Hann även med lite shopping innan det var dags för träning. Sprang 4x400m och sedan 4x200m och det kändes väldigt bra och avslappnat, hittade en rytm och sprang på. Coach sa "you make it look so easy" haha jag svarade att jag har väll ett pokerface för lätt var det inte.

Efter middagen var det dags för Yoga, läraren är superbra och inspirerande. Det är riktigt jobbiga poser vi gör och jag märker verkligen hur stela muskler jag har... Nu ska jag packa iordning väskan inför morgondagen som börjar tidigt med Kinesiologi och lab med muskler... Godnatt New York och Godmorgon Sverige!!


lånade bilden från Mikael's blogg.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0