Emmy - vad gor vi, nu kor vi!!!

sitter i bibblan och har pysslat ett par minuter med mitt projekt som snart ar klart, far visa er om ett par dagar!!! Kom precis tillbaka fran mitt anatomi prov, det var sjukt svart fastan jag har pluggat som bara den~~~.

Ska lasa igenom infor mitt prov imorgon i team sports, olika teaching cues och regler etc. Ar nog inte allt for svart, meeen pa torsdag har jag prov i kinesilogi, hade testinfortestet test idag pa lektionen och ooom jag insag att jag maste plugga! fast innan jag dyker ner i bockerna igen sa ska jag over pa marangswischs party i Mollan och Siri's lagenhet, det ar namligen Siris fodelsedag idag och det far man ju saklart inte glomma bort att fira!!!!

Vi hors igen pa fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0