Emmy - variation skapar motivation

iallafall hoppas jag på det... jag har känt mig så konstig den senaste tiden. Det är nästan som att kroppen följer alla vardagens mönster och uppstyr, men hjärnan ligger ett par steg efter...

Nytt år, så jag kände att det var dags för en förändring i rummet. Såhär såg en del av mitt rum ut förra året:

min säng till höger och så har jag min garderob nedanför den...

och brevid fönstret så har jag mitt skrivbord och så min fina fotovägg..
... och här är min dream board ovanför sängen.

Nu har jag skrivit ut en massa bilder och pysslat lite så nu ser min del av rummet ut såhär:
foto-collage och lite nya bilder
samt en uppdaterad dreamboard med både visuella och skrivna mål/drömmar.

och ovanför mitt skrivbord så ser det lite annorlunda ut, ett par nya bilder samt annan text.

Kommentarer
Postat av: Micke

JAG VILL OCKSA HA EN GO JASPERS! SKYLT :p

2011-02-07 @ 06:01:38
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0