I'M SO EXCITED



Kom precis tillbaka från morgonens träning som bestod av bandövningar och stegringar. Vi har ingen träning senare idag utan vi har distans som vi kan göra när vi vill under dagen... Jag har lektion vid 12 sen kanske jag skulle på yoga med Jordan, så jag kanske springer någon gång efter det.  Det är fredag, jag har inget att stressa över :)

I morse sa coach B att vi inte kommer att tävla nästa helg för dom har inte lopp från 800m och uppåt. Så vi ska vänta till helgen efter, den 19 feb, då det är en tävling i NAU, Northern Arizona University. Jag gillar inte den arenan, altitude och dålig luft. Blä! Any ways det är bara att kämpa. Coach B sa att jag skulle springa mile och 800m i DMR. Olala! Im excited! Helgen efter NAU är det Conference, väldans kort inomhussäsong för mig, två tävlingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0