Mountain West Conference

I helgen var vi i New Mexico och tavlade. Jag sprang min forsta 800m for sasongen och sen korde jag 1600m i DMR stafetten. Jag var supernervos infor min debut pa 800m eftersom vi inte har tranat for att springa fort just nu. Vi haller fortfarande pa med uppbyggnad och mycket uthallighet, sa jag var orolig for hur snabb jag var i dagslagets form. Men jag overraskade mig sjalv och kom till final pa tiden 2.11.90!! Valdans bra start pa den har sasongen :) I finalen kom jag fyra, jag kande mig stark och det ar en harlig kansla for jag vet att jag kommer kanna mig annu starkare senare under sasongen nar vi borjar fokusera pa mer speed. WOOOHOO!!!

Det var en rolig helg, traffade Fatima M fran Sverige dar. Hon tavlar for BYU sa vi tavlar i samma conference, men nasta ar sa kommer det att andras for da kommer nya lag till var conference och hennes skola byter till en annan conference... Det var roligt att prata svenska for alla runtomkring stirrade pa oss och tjejerna i laget tyckte det lat jatteroligt nar vi pratade med varandra. Haha :) Vi stannade kvar en extra natt pa hotellet sa det blev att bada bubbelpool och ga ut och ata mumsig Santa Barbara hamburgare och pommes - lyxade till det lite haha alla andra at sallad...

Igar nar vi kom hem satte jag mig och pluggade, jag satt vid koksbordet framfor datorn HELA dagen igar. Fy fy fy vilken jobbig skoluppgift jag haller pa med, ackliga social research klass, baaah! jag tog en paus fran mitt pluggande nu for att blogga lite och beratta att jag lever. Anledningen till att jag inte har bloggat ar for att min dator ar sonder. Den vill inte starta och jag vet inte vad jag ska gora for att fa igang den, kanske borde ga med den till en affar eller nagot. Men jag har en kansla av att den ar dod och att jag maste kopa en ny data, funderar pa en mac, men sen vill jag ju till Empan over spring break och sen vet jag inte om jag har nagot sommarjobb annu sa jag maste spara och se vad som hander... Just nu sitter jag vid min rummis dator och om hon behover den cyklar jag over till skolan datorer men det ar bara krangligt, jag behover en egen data!






Trott trott trott efter DMR, som var en timme efter mitt forsok pa 800m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0