Baby, you're a firework

Jag var på dejt i torsdags med en kille som jag träffade förra lördagen när vi var ute. Han gav sin jacka till mig när vi var på väg hem eftersom jag frös och sen sa han att vi skulle ha en bra anledning till att ses igen. Vi smsade lite under veckan och sen bestämde vi att vi skulle ses i torsdags efter min lektion. Han hämtade upp mig i sin truck, alla amerikanare kör en sån bil, och hans söta hund Jake. Vi gick till hundparken i Balboa park som kryllade av hundar och hundägare. Supersöta hundar och massa valpar som sprang runt och lekte. Jag hade jättekul, träffade många söta vovvar men det sjukaste var att jag hade kunnat gå hem med en hundvalp däifrån. För två tjejer gick runt med två supersöta hundvalpar och frågade om folk ville ha dom eftersom dom skulle flytta och inte kunde ha dom i sin nya lägenhet. Jag blev kär i en av valparna, den lutade sig mot mig och tittade på mig med världens oskyldigaste ögon. Jag var sååååå nära att säga ja, men sen tänkte jag smart och sa nej. Vi kan inte ha en hund, vi har mattgolv och sen tävlar vi varje helg och hur gör vi i sommar när alla åker hem? Nej vi kan inte ha en hund, tråkigt :(  Efter promenaden gick vi ut och åt middag. Det var en toppenbra dejt!


JUMP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0