Emmy - mitt år 2010 (bättre sent än aldrig)

tidigare listor 2008 och 2009)

*Nämn tre saker du aldrig kommer glömma med året som gått.
USA
- Manhattan College: träningslägret i Arizona, Spring Fling, Marthas Vineyard, Toga och Halloween festen, Thanksgivning hemma hos Meghan etc.


Båstad: roadtrip tillsammans med Jossan och Ida, var verkligen hur kul som helst. Tennis, fest, sol, bad och massa annat kul tillsammans med dom bästa!!


London: tillsammans med familjen


* Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förut?
bland annat har jag firat Thanksgiving, haft hottube party, gått på apple och pumquin picking, köpt alkohol lagligt i USA, rest till London, missat ett flyg, sagt hejdå till ett hus jag bott 13 år i och mycket mycket mer...

* Vilka länder besökte du?
Sverige
USA
England

* Vilket datum från 2010 kommer du minnas, och varför?
13 Augusti, för då hände en väldigt speciell sak som jag alltid kommer minnas.

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? 
OMG

En vanlig dag

*Blev du kär under 2009?
...

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Fyller ju år den 31 juli, så den 30 juli gick vi ut och firades vid 12 slaget, var en lyckad kväll som avslutades med en överaskning. Gick dock upp tidigt för att jobba på födelsedagen, jag och Ida kämpade på med ett fullproppat TT, stress på HÖG nivå och jag var helt slut och började till och med gråta av utmattning när jag kom hem tillslut. Men det kändes bättre när hela familjen åkte iväg till en supergod Tapas restaurang i Stockholm.  

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
Ja, om jag hade haft mer pengar och ägt ett flygplan så jag kunde flyga obegränsat fram och tillbaka mellan NY och Sverige.

* Vilka nya personer är du glad över att ha lärt känna under året?
Alltid lika trevligt att lära känna nytt folk... ingen nämnd ingen glömd!!!

* Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga nyårslöften att bryta

* Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Besök i New York!!

* Vad var din största framgång 2010?
att jag lyckades med att göra så himla mycket roliga saker hela tiden!

* Största misstaget?
...samma svar som förra året och det handlar om precis samma sak och precis samma plats...

* Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag har haft problem med min fot som aldrig verkar ge med sig och bli bra.

* Vad spenderade du mest pengar på?
Skolavgifter (flygbiljetter, böcker etc)

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att komma hem till Sverige!!

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

* Vad önskar du att du gjort mer?
Gått på känsla

* Vad önskar du att du gjort mindre?
Överanalyserat

* Hur tillbringade du julen?
Började med en distansrunda tillsammans med Fia, Åfelia och Stella. Sedan firade vid tillsammans med släkten på pappas sida.

Vem saknade du?
Jag saknar inte bara en utan flera stycken som befinner sig på andra sidan stora blå!! Jag saknar er varje dag!!

det har hänt så himla mycket att det går inte att sammanfatta allting i en sådan här lista, men det har ju blivit lite av en tradition så jag kände att jag inte kunde bryta den... 

2011 har redan börjat... Nu köööör vi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0