Emmy - mysig hemmakväll

idag har jag sprungit distans, sedan åkte jag,Meghan och Maria till Palisades mall och shoppade... älskar att shoppa på amerikanska malls... det finns liksom allt och mycket till! Jag vill köpa ALLT!
Ikväll så har jag bara tagit det lugnt, jobbat lite med mitt CV, ätit sushi och sedan har jag kollat på ett par avsnitt av Solsidan, ätit choklad och druckit te.
Det är tomt i lägenheten för alla andra är ute på stan, lite skillnad mot igår när ett helt gäng var här och spelade beer pong och hade sig... nu är det nästan läskigt tyst, fast ändå ganska skönt.

Jag tävlade igår, sprang 800m och vann mitt heat. Det var ett bra disponerat lopp, sprang smart och det kändes skönt att vinna. Tiden (2.16.33)var också helt ok, med tanke på att jag legat magsjuk ett par dagar i början av veckan.

Nu är det dags för ett sista avsnitt Solsidan innan jag går och lägger mig. Godnatt New York och Godmorgon Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0