Emmy - snowday

Det har snöat hela dagen, alla klasser efter klockan 4 blev inställda idag och förmodligen blir det inställda klasser imorgon också! haha alla har pratat om snowday enda sedan i söndags, och då hade skolan inte ens börjat!

Kom precis ner från baseball killarnas rum, vi har spelat kort och suttit och snackat. Härliga killar dom där, alltid lika roliga! nu ska jag gå och lägga mig, det snöar för fullt men det är inte 100% att lektionerna bli inställda imorgon, så jag kommer ställa klockan på sju, förhoppningsfullt titta på mobilen efter det där sms:et som tillåter mig att somna om ett par timmar istället för att gå upp och ha lektioner.

planerna är redan bestämda för den högst sannolika snowday:n, ta en lååång sovmorgon, sedan ska vi ska dricka varm choklad, ha snöbollskrig, bygga en gigantisk snögubbe och titta på film...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0