Emmy - torsdagsmys

Förra torsdagen bakade vi världens största och supermastiga chokladkaka med flera lager och chokladkräm mellan. Idag så har jag och Lissa bakat cookie cake med vanilla frosting och m&m topping. Den var supergod!!!

De senaste dagarna har jag tagit det lugnt och njutit av de sista dagarnas ledighet innan skolan börjar på måndag. Jag har tränat, jobbat med mitt CV, skrivit personliga brev, sökt sommarjobb, skypat, slappat i soffan framför tvn, ätit middag tillsammans med Meghan, hennes föräldrar och några andra från laget på Jake's, haft Solsidan maraton etc. Det har varit en bra vecka, och än är den inte slut, imorgon ska jag tävla och sedan på lördag ska vi in till city och shoppa lite och på kvällen är det fest i track house.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0