Emmy - vägrar inse att skolan faktist har startat...

Skolan började i måndags, jag har inga block, inga pärmar eller böcker till mina kurser ännu... Jag har inte insett att jag har börjat terminen, ska köpa allt och göra veckans läxor i helgen. Behöver en mjukstart på den här terminen, för efter att ha börjat med dom supergoda och 100% näringsrika måltiderna i Locke's Loft igen så har min energi försvunnit TOTALT. Jag är hungrig jämt, är trött och varje chans jag får tar jag en powernap. Det här ska jag lösa genom att köpa vitaminer och äta mer frukt samt gröt till kvällsmål, för det här är ingen rolig känsla blää!

Det var iallafall sjukskönt att komma tillbaka till mitt egna rum i söndags, jag har bott i en lägenhet med 5 andra tjejer från laget de två senaste veckorna för att mitt dorm har varit julstängt. Det har varit två bra veckor, men det var kallt att sova ute i vardagsrummet så jag har sovit i andra sängar om möjlighet har funnits. Om någon av tjejerna sov hos sin pojkvän så fick jag sova i deras säng, så totalt blev det fem olika sängar jag bytte runt mellan haha... nu sover jag väldigt skönt i min egna säng igen!!

Kom dock varken ihåg vilken våning jag bodde på, eller min kod till rummet. När vi steg trängde in oss i hissen på våning 8 så frågade Meghan mig vilken våning jag bodde på, jag fick hjärnstopp så hon tryckte på våning 6 för där hade hon för sig att jag bodde... När hissen stannade på våning sex så sa jag nej jag bor inte här jag bor på våning fem, så alla i hissen suckade och vi åkte ner en våning till, men påväg ner sa Deena (hon och Meg hjälpte mig flytta mina väskor från lägenheten) att men Emmy bor inte du på våning 3? haha så alla i hissen suckade igen och vi åkte ner. Väl nere på rätt våning så fick jag trycka koden ett par gånger innan jag knappade in rätt haha.

Festen i lördags var också väldigt lyckad, track house firade ett år och det firades med öppen bar och finklädda människor som dansade och spelade beerpong.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0