Emmy - vinterledigt en femte vecka innan skolstart nästa måndag...

Har varit tillbaka i New York i över en vecka nu... första veckan har gått riktigt snabbt, känns som att jag har varit här längre än en vecka och jag saknar redan Sverige, min familj och alla mina vänner! jag har missat massor där hemma på bara en vecka, tur att det finns skype så jag kan hålla mig uppdaterad!!

Det var jätteskönt att vara hemma i Sverige, träffa nära och kära igen, fira jul och nyår, mysa med världens sötaste hundar, festa och ha tjejkvällar med världens bästa, äta supergod mat, läsa bra böcker, köra bil, träna tillsammans med Fia, och åka till Sätra och köra bana och träffa coach Richard. Gjorde hur mycket som helst, hade fullt upp varje dag men hann ändå inte med allt jag ville göra/se alla jag ville träffa. Det var dock inte så roligt att packa ner alla mina ägodelar i flyttkartonger och veta att nästa gång jag kommer hem så bor vi inte kvar i samma hur som vi bott i över 13 år.

Under lovet umgicks jag bland annat med dessa sötnosar...

'
sa hejdå till 2010 och hälsade 2011 välkommet


myste, lekte, promenerade och sprang med tre voffsingar


dream team återförenades och tränade i Sätrahallen och träffade samtidigt bästa coachen

åkte och tittade på den nya hustomten


åt mumsiga middagar


hade julgransplundring och träffade släkten












Har haft ett jättebra jullov, men ser fram emot skolstart även om det kommer bli tufft med mina 7 kurser som jag ska läsa nästa termin... kommer bli fullt upp men väldigt intressant och roligt!!

Kommentarer
Postat av: mum

fina bilder utom på den stackren som råkade bli fotad bakom fiskdammen ;/

2011-01-19 @ 01:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0