First day of class - whoop whoop!

Jag hade sovmorgon till 10 och sen käkade jag brunch. Jag börjar skolan klockan 12 varje dag, score! Första lektionen var: Sex and gender in contemporary society - klassen verkar väldans flumm. Läraren började lektionen med att spela den här videon : http://www.youtube.com/watch?v=BOdmf4N5aPE

Jag linkade till videon för det gick inte att ladda upp klippet, bloggen krånglar lite...  Any ways efter lektionen jobbade jag lite med mitt CV och sen var det dags för träning. Det gick superbra, jag flög fram på banan :) Nu är jag hemma har precis duschat, ska fixa mig lite snabbt och sen iväg för middag med Julia innan vår klass klockan sju! AWESOME :) Jag ska dricka min första cinnamon coffee ikväll, wooohoo!! PEACE OUT <3

Köpte massa nya älsklingar förra veckan innan vi gick på bio. Alla doftar underbart gott :) Fast favoriten är Berry Kiss som ni kanske märker eftersom 4/6 är just den doften :)

K.I.S.S - Keep it simple stupid
(En annan sak vi fick lära oss idag på S&G lektionen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0