God morgon

I dag är ingen god morgon, det är en kall morgon. Det har regnat hela natten och det är fortfarande kallt ute, brr! Morgonens träning var ok, vi gjorde bandövningar och sen lite stegringar efteråt. Jag fick lite ont i mitt knä men annars så var det helt ok. Jag glömde att ta med mig min Glee cd skiva så idag fick vi lyssna på Linkin Park (enda cdn som fanns i gymmet) "It starts with one thing, I donno why, it doesn't even matter how hard I try"... Jag är trött, vill bara sova bort hela dagen. Tror att jag vaknade på fel sida idag. Kanske ska ta en nap och vakna upp med ett bättre humör haha :) Nu ska jag försöka göra lite läxor och sen har jag lektion runt tolv. Träning vid 2 och sen lektion från 4-6.40 igen. Och ikväll blir det plugg och Gossip Girl! Wooohhoo


MISS YOU SIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0