Honey I'm home

Kom tillbaka till San Diego igår kväll. Det var en lång och seg resa hit men nu är jag äntligen här. Jag och Emmy flög tillsammans till New York och sen käkade jag middag och sen sa vi hejdå. Jobbigt men jag höll mig ifrån att gråta. Emmy stackarn började må illa på planet och illamåendet höll i sig. Det visade sig vara maginfluensa eller matförgiftning. Stackarn. Hon skrev på min wall på facebook: 

Emmy Koskinen Fisen! mitt illamående visade sig vara matförgiftning. spydde som en gris efter att jag lämnade dig. fick hoppas av tåget flera gånger för att spy... låg och hade feberfrossa och mådde illa hela kvällen och natten... och idag mår jag fortfarande skiiiit! :(

Hon är tillbaka I New York, bor hos sina lagkamrater eftersom hennes dorm inte har öppnat än så hon kan inte komma till sitt rum riktigt än... Stackarn, kan inte vara kul att komma tillbaka och bli sjuk och sängliggandes. Empan krya på dig från oss alla!

Sista flyget var riktigt segt för mig, jag läste tidningar och sov och lyssnade på ipoden. Riktigt segt att åka själv, mkt roligare att flyga med Emmy :) Men på vägen hem i sommar så får jag sällskap av henne igen sista vägen från New York till Sverige. Whoop Whoop! Men det är ett tag tills det, först ska vi ta oss igenom en termin i skolan med tre kvällskurser och 2 andra kurser. Många intressanta! Bloggar om skolan senare. Skolan börjar den 19onde.

Kom hem till en tom lägenhet igår kväll, dumpade väskan och cyklade iväg och köpte mat eftersom vårt kylskåp var alldeles tomt. Sen lagade jag mat och tog en efterlängtad dusch. Jag skulle vänta uppe tills Chris kom hem, men jag var helt slut och somnade framför tvn och vaknade först upp klockan fem. Haha helt slut... Men vi sågs imorse och då skvallrade vi om allt som hänt under jullovet. Det känns inte som att det var så länge sen vi sågs. Konstig känsla, man kommer tillbaka och allt är som vanligt haha :)

Tränade idag, sprang i shorts och linne - underbart! Benen kändes tunga men det kanske inte är så konstigt efter gårdagens resande. Sammanlagt blev det 22 timmars resa, puuh!

I dag ska vi bara ta det lugnt, packa upp och titta på tv. Ikväll ska vi äta sushi, muuums!


Saknar att ligga hemma i soffan och mysa med dom här bebisarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0