Neej min nagel gick av...

Det finns så mycket att berätta men det finns ingen ork. Nu loggade jag in på bloggen eftersom jag inte har något annat roligt för mig för tillfället... I morse var jag ute och sprang i snöstormen, det var inte skottat heller men det gick bra ändå. Sen tog jag tåget till sthlm för att käka lunch med Carrobarro :) Det var ett halvår sen jag träffade henne så vi hade massa att ta igen fast det är svårt att veta vad man vill berätta och ifall man glömt något roligt eftersom det hinner hända många spännande och roliga saker att skvallra om på ett halvår. Vi käkade och snackade på där i ett par timmar, sen tog jag pendeln hem igen och då var Mary hemma hos oss :) Hon åkte precis till Sanna för hon ska bo där tills Mackan kommer hem från usa, någon gång i helgen var det.

I går var jag och fikade med Tobbebobbe i sthlm, det var riktigt trevligt! Så jag har suttit på den underbara pendeln fram och tillbaka till sthlm i två dagar i rad, men vad gör man inte för sina vänner :) Jag fick åka ett nytt tåg på väg tillbaka idag annars var det gamla skrälliga tåg, buhu, tummen ner för dom gamla tågen!

I kväll ska jag, Emmy, Sanna, Mary, Adam och Oliver träffas i Södertälje. Vi får se vad vi hittar på, kanske sätter oss på O'learys och snackar eller om det finns något fik öppet. Det löser sig :) Nu kom dom andra hem så jag ska nog äta middag nu. Stackars mamma fick äta middag själv tidigare för ingen var hemma och jag var inte hungrig då.

Världens bästa Pamela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0