Omelett och rostade mackor

Mums käkade precis brunch. Var ute och sprang i 30 min tidigare imorse, nu ska jag packa skolväskan med ett anteckningsblock och en handduk för jag ska till poolen efter min enda lektion för dagen. European studies - får se hur den klassen är... Himlans chill dag, imorgon kommer att bli lika chill för jag har bara en lektion. Gårdagens kvällskurs var nice, jag har samma lärare som jag hade förra terminen för soc 101. Han repeterade en hel del och sen lät han oss gå tidigare, som vanligt. Haha :) Massa idrottare i den klassen, kan bli kul. Any ways nu ska jag dunka musik och städa rummet lite snabbt innan jag cyklar iväg!


Känns som att det kommer att bli en pretty chill termin, kanske ska lägga till en till kurs? Eller jag ska inte säga något förren jag har haft alla klasser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0