"Here, take my jacket so we have a reason to meet again"

Förra lördagen var vi ett gäng tjejer som gick ut i Down Town. Vi gick till klubben Ivy eftersom vi ville testa ett nytt ställe. En av tjejerna kände en kille som fixade så att vi slapp stå i kön och vi fick ett VIP bord samt tillgång till the top roof där dom även hade en modevisning. Utsikten från takvåningen var otrolig och dom hade även en pool där som skiftade i färgglada partyfärger. Stället kryllade av navy guys som hade ledigt under helgen, sen träffade jag även en hel del danskar och norskor, flum!











OLALA


Det var en toppenrolig kväll fylld med roligheter och skvaller som vi skvallrade om under brunchen dagen efter som vi käkade på ett ställe som hette Missions. Supergod mat och trevligt ställe, dit kommer jag definitivt gå igen.


Kommentarer
Postat av: Emmy

snygg syster jag har! i sommar vill jag låna din rosa klänning och skorna (är dom nya??)

2011-01-31 @ 16:59:15
URL: http://emmyochfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0